1 000 000 forint – Elképesztő összegért vitték el Madár kesztyűit

Showműsorral zárult a jótékonysági árverés

EGYMILLIÓ forint – ennyiért “keltek el” Erdei Zsolt, Magyarország valaha volt egyik legkiválóbb bokszolójának, a HEGYEM Nagykövetének utolsó mérkőzésén viselt bokszkesztyűi. A teljes bevételt szervezetünk rászoruló gyermekei kapják. Hatalmas köszönet Zsoltnak a felajánlásért, és hatalmas köszönet azoknak, akik a több mint egyhónapos licit során hírét vitték a szándéknak, az eseménynek, a HEGYEM-nek…

Jelentős médiaérdeklődés kísérte kedd délelőtt azt az árverést, amelyet a budapesti Symbol Étteremben tartottak: az online aukció, majd a helyszíni, személyes árverés után ugyanis itt dőlt el, hogy kié lesz Madár kecskeméti búcsúmeccsén viselt bokszkesztyűje.

FOTÓK: Őszi Szilvia

Hölgyeim és Uraim, senki többet harmadszor: a kesztyű az energiaital gyártó HELL Energy Magyarország Kft-é lett.

A cég egymillió forintért (!!!) vásárolta meg a kesztyűpárt, ami azt is jelenti, hogy – Zsolt felajánlásának köszönhetően – a teljes összeg a Harcművészek az Egészséges Gyerekekért Mozgalom kasszájába kerül, hogy abból élelmiszercsomagokat vásároljunk gyermekeknek.

Az árverés remek és – a céljának megfelelően – tettresarkalló hangulatban zajlott (Küzdj másokért!!!); a két műsorvezető, Sarka Kata és Harsányi Levente rutinos mozdulatokkal és szívhez szólóan vezényelte le az eseményt.

Volt mit felvezetni és volt mit kommentálni, ugyanis az árverés bővelkedett showelemekben.
Többek között Danny Blue egy mutatvány kedvéért a “Micimackó” című örökbecsű sláger eléneklésére késztette Zsoltot, L. L. Junior pedig éppen táncba hívta… – a rendezvény jó hangulatát már ezek a betétek is maximálisan biztosították.

Ezek mellett persze komoly dolgokról is szó esett – bokszról és karitatív tevékenységről, sportolásról és emberségről.
Jelen volt és hosszan beszélt a hallgatósághoz Dr. Simicskó István, az Emberi Erőforrások Minisztériuma Sportért és Ifjúságért felelős államtitkára (szintén HEGYEM Diplomata) és természetesen köszöntőt mondott Erdei Zsolt kétszeres világbajnok profi ökölvívónk is.

Mellettük szót kapott Pantl Péter, a Marquard Média tartalomigazgatója, és ami számunkra a legszebben szólt: Annusné Monca is, a HEGYEM diplomatája, a dél-alföldi régió vezetője.

Monca elmesélte, hogy a felajánlott pénznek hasznos helye van a HEGYEM pénztárában, ugyanis a felkínált összeg jelentős segítséget ad majd ahhoz, hogy élelmiszerosztó missziónkat továbbra is jól és hatékonyan folytathassuk.

Monca a szervezet munkájának bemutatása után külön köszönetet mondott Zsoltnak nemcsak a gesztusért, hanem az évek óta töretlen támogatásáért is, valamint a szervezőknek is kifejezte elismerését, hogy lehetővé tették a HEGYEM széles közvélemény előtti promotálását.

Az online aukció a meccs után (ott szintén jelentős szerephez jutott a HEGYEM…) március 19-én indult el Hajdú Péter közkedvelt műsorában, a Frizbiben.
Az első ajánlatot még maga a műsorvezető tette meg 250.000 Ft értékben, de erre Zsolt egy 300 ezres ajánlattal azonnal riposztolt. A műsorvezető persze nem hagyta magát:

(Csak zárójelben írjuk, hogy a műsor felvételéről már közöltünk egy sok-sok aprósággal és kulisszatitkokkal tarkított beszámolót. Madarunkat ugyanis akkor is elkísérte Monca is, aki megkapta a mindenkinek kijáró 15 perc hírnevet.)

Az érdeklődők a Mens Health magazin magyar nyelvű honlapján tudtak licitálni nevük, e-mail címük és telefonszámuk megadásával; a szervezők ezt fejelték meg a nyilvános árveréssel.

A helyszínválasztás egyébként márcsak azért is volt zseniális, mert a sportrajongók körében méltán népszerű étteremben Zsolt kesztyűjét az aukció teljes ideje alatt meg lehetett tekinteni.
A rendezvény pedig maga volt a tökély.