Amikor a tartalom és a forma egymásra talál…

Még a témával foglalkozó, sokat tapasztalt szakemberek is rendkívül sikeresnek ítélték az Invitel tavaly karácsonyi, HEGYEM Mozgalommal közösen szervezett, karácsonyfadísz örökbefogadási akcióját a Facebook-on. A cég az éhező gyermekek számára gyűjtött virtuális adományokat váltotta be valódi forintokra…

Az Invitel Facebook oldalán a rajongók örökbe fogadhattak egy karácsonyfadíszt, ami virtuálisan az Angyalok Erdejében – az Invitel és a HEGYEM Mozgalommal közösen – felállított karácsonyfára került.

230_0

Amennyiben a felhasználó megosztotta ismerőseivel az örökbefogadás tényét, az ő nevében az Invitel – a Facebook ismerőseinek számával megegyező forintösszeggel – támogatta a HEGYEM gyerekek karácsonyát, illetve étkeztetését.

232_0

„Egy vállalati Facebook oldal kicsit olyan, mint egy jó csapat. Valamilyen kohéziós erő tartja össze, és ha jól irányítjuk, akkor a közös cél érdekében képes egyszerre mozdulni. Véleményünk szerint más felületen nem tudtunk volna ilyen gyorsan és hatékonyan támogatókat szerezni a HEGYEM gyerekeknek. A szervezettel hosszú távú partneri együttműködésben állunk, de ezzel az akciónkkal nemcsak az Invitel támogatói szándékát erősítettük meg, hanem számos új adományozót is szereztünk a Mozgalomnak. Promóciónkkal közel 19 ezer ember ismerhette meg őket” –fogalmazott Zsembery György, az Invitel üzleti működéséért felelős vezérigazgató-helyettese (fotónkon).

231_1A két hét alatt több mint 12 000 új felhasználó csatlakozott az oldalhoz, és 8 000-nél többen osztották meg ismerőseikkel az adományozás tényét. Karácsonyt követően ugyan csökkent az érdeklődés, viszont érdekes, hogy a legtöbb like-ot mégis január 1-jén érte el a kampány…

A május 26-án megtartott Enter!Digital digitális marketingkonferencia sikeres esttanulmányai között foglalkozott a kampánnyal hivatalos kiadványában is, amire az Invitel és a Hegyem egyaránt büszke lehet.