Egy telefonhívás, egy SMS, és máris támogatod a HEGYEM-et!

Az ősz egyik legfontosabb és legfantasztikusabb híre: a HEGYEM támogatói, segítői, szimpatizánsai 2013. október 1-től már a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány pályázatán elnyert ADHAT VONAL (www.adhatvonal.hu) telefonvonalán keresztül is tudnak adományokat küldeni a szervezetnek.

A mozdulatsor egyszerű: hívd fel a 13600-as telefonszámot, majd add meg a HEGYEM 77-es mellékét! Ebben a pillanatban 250 forinttal támogattad a szervezet munkáját, és ezen keresztül a HEGYEM patronáltjainak életét.

Vagy írj SMS-t!!!
A 77-es számot küldd el a 13600-as telefonszámra!

Szóval a lényeg még egyszer:
Az adományvonal 13600/77 tárcsázásával, illetve a 77-es szám SMS-ben való elküldésével
250 forint adománnyal támogatod a HEGYEM célkitűzéseit!


Az Adhat Vonalról bővebben: (www.adhatvonal.hu).

A 2012-ben útjára indított 13600 – Adhat Vonallal egy olyan gyors és kényelmes, mindenki számára könnyen elérhető adományozási rendszer jött létre, amely elősegíti a hazai adományozási kultúra és a civil társadalom fejlődését.
A programot a NIOK Alapítvány koordinálja, működtetését négy nagy hazai telekommunikációs szolgáltató, az Invitel, a Magyar Telekom, a Telenor Magyarország és a Vodafone Magyarország összefogása teszi lehetővé, a jogi környezetet pedig a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szabályozása teremtette meg.

Ahogy az együttműködés is mutatja, mind a négy szolgáltató számára kiemelten fontos a civil szervezetek támogatása, az Adhat Vonal létrejötte pedig nagyszerű eszköz arra, hogy mindezt a telekommunikáció segítségével valósítsák meg, és lehetőséget biztosítsanak arra, hogy a civil szervezetek újabb adományozókat találjanak.

Az Adhat Vonal működésének lényege, hogy a 13600-as közös telefonszám felhívása után, a támogatandó szervezet mellékének megadásával 250 Ft adományozható a kiválasztott nonprofit szervezeteknek. Saját mellékre a NIOK Alapítványon keresztül pályázhatnak a civil szervezetek a meghirdetett időszakban.

A programban jelenleg támogatható 69 szervezet között megtalálható kis budapesti állatmenhely és nagy, nemzetközi háttérrel rendelkező civil szervezet, gyógyíthatatlan daganatos betegek gondozását, súlyosan sérült gyermekek fejlesztését végző éppúgy, mint romák felzárkóztatásáért küzdő. Ami közös bennük, hogy adományokat gyűjtenek, és vállalták, hogy pontos információkat adnak az adományok felhasználásáról. A telefonos adományozási rendszer kialakításakor a NIOK Alapítvány számára kiemelt szempont volt az átláthatóság biztosítása, ezért az adhatvonal.hu honlapon megtalálható a programban részvevő szervezetek bemutatkozása és az adománygyűjtés célja, valamint az érdeklődők szinte valós időben követhetik nyomon a hívások számának alakulását is. A törvényi szabályozásnak megfelelően a programban részvevő szervezetek a telefonos adományaik felhasználásáról a saját honlapjukon kötelesek beszámolót közzétenni.

A 13600 – Adhat Vonal használatára közhasznú szervezetek (alapítványok, egyesületek, vagy akár nonprofit gazdasági társaságok) jelentkezhetnek.
A jövőbeli tervek között szerepel a rendszer alkalmassá tétele SMS-ek fogadására, valamint újabb szolgáltatók bevonása, hogy a legszélesebb körben elérhetővé váljon a telefonos pénz-adományozás lehetősége.